今年我在美國的時候不管在街上、餐廳、漁人碼頭、溜冰場或是遊樂場等地方,我都會聽到這首歌,雖然是去年的歌了,不過美國還是轟翻天啊!!!

所以越聽越洗腦,每天在宿舍也是在聽

回國後腦中還是這首輕快的旋律啊XDDDD

talkingIsHardBgImage

 

0003787235_500

 

18   

 

Oh don't you dare look back  

噢 不准你回頭

Just keep your eyes on me   

只准你把你的目光放在我身上

I said, "You're holding back"   

我說:「你正在退縮」

She said "Shut up and dance with me" 

她說:「閉嘴!和我一起跳舞吧」 

This woman is my destiny  

這個女人是我的真命

She said "Ooh-ooh-hoo  

她說:「 ooh-ooh-ooh

Shut up and dance with me"   

閉嘴!和我跳舞吧!」

 

We were victims of the night  

我們都是今晚的受害者

The chemical, physical, kryptonite  

這些 化學反應,肢體動作

Helpless to the bass and the fading light    

無法抗拒這音樂和燈光

Oh, we were bound to get together,  

噢 我們注定要在一起

Bound to get together.  

注定要在一起

She took my arm   

她抓著我的手臂

I don't know how it happened  

我不知道發生了什麼事

 We took the floor and she said  

我們跳著舞 然後她說

 "Oh  don't you dare look back    

噢 不准你回頭

Just keep your eyes on me"  

只准你把你的目光放在我身上

I said "You're holding back"  

我說:「你正在退縮」

She said "Shut up and dance with me"  

她說:「閉嘴!和我一起跳舞吧!」

This woman is my destiny  

這個女人是我的真命

She said "Ooh-ooh-hoo  

她說 :「ooh-ooh-ooh

Shut up and dance with me"  

閉嘴!和我跳舞吧!」

 
A backless dress and some beat up sneaks 

  一件露背裝和舞廳鞋

My discothèque, Juliet teenage dream  

我的舞廳 少女茱麗葉的夢

 I felt it in my chest as she looked at me  

我感受到她深深地在注視著我

I knew we were bound to be together  

我知道我們注定要在一起

Bound to be together  

注定要在一起

She took my arm  

她抓起我的手臂

I don't know how it happened  

我不知道發生了甚麼事

We took the floor and she said  

我們跳著舞然後她說

" Oh don't you dare look back  

:「噢 不准你回頭」

Just keep your eyes on me"  

只准你把你的目光放在我身上」

I said, "You're holding back, "  

我說:「你正在退縮」

She said, "Shut up and dance with me"  

她說:「閉嘴!和我一起跳舞吧!」

This woman is my destiny  

這個女人是我的真命

She said, "Ooh-ooh-hoo  

她說:「ooh-ooh-ooh   

Shut up and dance with me."  

閉嘴!和我一起跳舞吧!」

 
Oh, come on girl!  

oh 來把女孩!

Deep in her eyes,  

她深邃的眼神裡

I think I see the future  

我想我看到了未來

I realize this is my last chance

我明白這是我的最後機會

She took my arm  

她抓起我的手臂

I don't know how it happened  

我不知道發生了甚麼事

We took the floor and she said  

我們一起跳舞 然後她說

"Oh, don't you dare look back  

:「OH不准你回頭

Just keep your eyes on me."  

只准你專注在我身上

I said, "You're holding back, "  

我說:「你正在退縮」

She said, "Shut up and dance with me!"  

她說:「閉嘴!和我一起跳舞吧!」

This woman is my destiny  

這個女人是我的真命

She said, "Ooh-ooh-hoo,  

她說:「ooh-ooh-ooh

Shut up and dance!"  

閉嘴和我一起跳舞吧!」

 
"Don't you dare look back.     

不准你回頭

Just keep your eyes on me."   

只准你把你的目光放在我身上

I said, "You're holding back, "  

我說:「你正在退縮」

She said, "Shut up and dance with me!"   

她說:「閉嘴!和我一起跳舞吧!」

This woman is my destiny  

這女人是我的真命

She said, "Ooh-ooh-hoo,   

她說:「ooh-ooh-ooh

Shut up and dance with me."  

閉嘴!和我一起跳舞吧!」

Ooh-ooh-hoo

shut up and dance with me  (x2)   

閉嘴!和我一起跳舞吧!

arrow
arrow

    Angelina❤ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()